Oldal kiválasztása

Rólunk

A GKI Digital a GKI Gazdaságkutató Csoport legfiatalabb tagjaként a digitális világ változásának és fejlődésének részletes kutatását tűzte ki célul. Munkánk során a vizsgált területek közt egyaránt megjelenik az információs társadalom, informatikai termékek és szolgáltatások, illetve a média területének kutatása. Kiemelt területként foglalkozunk a hazai online kiskereskedelem részletes vizsgálatával.

Timár Szabolcs

Timár Szabolcs

ügyvezető

Olvass tovább

Az elemzések és kutatások világában az elhivatottság és a partnereink kiszolgálása épp oly fontos, mint a szakértelem. Ezért különös figyelmet fordítunk értékeink megőrzésére, arra, hogy továbbra is igaz legyen az, amire leginkább büszkék vagyunk:

  • Tudjuk, hogy mit, és hogyan kell kérdezni;
  • rugalmasak és proaktívak vagyunk;
  • követjük a világ változásait és alkalmazkodunk is azokhoz;
  • teljes körű kiszolgálásra törekszünk;
  • akkor vagyunk elégedettek, ha partnerünk is az;
  • hiszünk a közös munkában, a visszatérő partner a legjobb referencia;
  • a munka számunkra nem ér véget az eredmény átadásával;
  • mindig a feladathoz határozzuk meg az eszközöket (és nem fordítva).
a GKI Digital csapata

Madar Norbert

Madar Norbert

üzletágvezető

Olvass tovább

Az e-kereskedelem témában rendszeresen végzünk kereslet- és kínálatoldali kutatásokat. Az online kiskereskedelem vizsgálatán túl, a nemzetközi trendeket figyelembe véve, részletesen foglalkozunk a terület többi üzleti modelljével is.

Kutatási eredményeink döntéstámogató anyagként alkalmasak piacra lépés, bővítés, fejlesztés, szegmentálás, célcsoport meghatározás esetén is, emellett kutatásainkat – partnereinkkel együttműködve – rendszeresen használjuk marketing és PR célokra.

Az informatika területén a termékek és szolgáltatások vonatkozásában készítünk jellemzően saját szervezésű adatfelvételen alapuló piackutatásokat.

Elemzéseink az általános piaci körképtől a piaci trendek feltárásán át előrejelzéseket is adnak arra vonatkozóan, hogy a következő 1-2 évben milyen főbb folyamatok várhatóak, milyen hatások érvényesülnek. Anyagaink egyaránt alkalmasak a marketing-tevékenység, valamint a stratégia és a tervezés támogatására.

Az információs társadalom fejlődését az internet napjainkban tapasztalható széleskörű elérése mellett már teljesen más tényezők, hatások alakítják, mint 10 évvel ezelőtt. A nagyon rövid életciklussal megjelenő új technikai eszközök, a hihetetlenül gyors termék- és szolgáltatásfejlesztés dinamikus változásokat generál a lakosság informatikához való hozzáállásában.

Ma már sokkal inkább számít az elérhető szolgáltatások köre és tartalma, mint maga az elérés, miközben az új technikai megoldások észrevétlenül alakítják, fejlesztik az információs társadalmat. Ezen folyamat megfigyelése és elemzése kiemelt fontosságú számunkra, akárcsak a területen tevékenykedő vállalatok szakmai támogatása magas minőségű kutatási, elemzési anyagainkkal.

A médiafogyasztási szokások folyamatos változásának, alakulásának nyomon követése fontos számunkra, hiszen csak így tudjuk megérteni, hogy az új szolgáltatások és eszközök megjelenése miként alakítja át mindennapi életünket jelentős mértékben meghatározó tevékenységeinket.

Elemzéseinkben a lakossági kutatások mellett kiemelt figyelmet fordítunk a nemzetközi trendek figyelésére is, hiszen azok hazai megjelenése és elterjedése jól előre jelezhető folyamatok mentén fejti ki hatását a jövőben.

A sikeres online jelenlét elengedhetetlen pillére a megfelelő weboldal és különböző online hirdetési csatornák alkalmazásának tökéletes kombinációja. Sok éves piackutatási, és a témával kapcsolatos tanácsadási tapasztalatunkra alapozva állunk partnereink rendelkezésére az alábbi feladatok kapcsán:

komplex weboldal tervezés és kivitelezés | keresőmarketing és a webanalitika | kreatívok tervezése és kivitelezése

Háttér:

Anyacégünk, a GKI Gazdaságkutató Zrt. az egyik legmeghatározóbb szereplő a független magyar makrogazdasági elemzések és előrejelzések piacán. A GKI rendszeresen készít gazdasági felméréseket, előrejelzéseket, hatásvizsgálatokat, emellett évente közel 50-70 egyedi elemzés készül a cégnél. A GKI, fő profilja, a gazdaságpolitikát megalapozó elemzések és előrejelzések mellett, részletesen foglalkozik a gazdaság szinte minden szektorával. Ágazati, szakágazati elemzéseket készít, hatáselemzéseket végez a magyar és EU-jogszabályokról, tervezetekről, fejlesztési és stratégiai javaslatokat fogalmaz meg a gazdaság főbb szereplőinek, a legnagyobb hazai vállalatoknak, állami intézményeknek, valamint az EU számára.

A cégcsoportról bővebben: GKI csoport

Helyzetképet alkotunk

Piackörképet rajzolunk
Bemutatjuk a lehetséges irányokat
Azonosítjuk a trendeket
Megvalósíthatósági tervet készítünk

Információt gyűjtünk

Adatokat gyűjtünk
Specifikus területeket vizsgálunk
Szakértői elemzéseket készítünk
Modellezünk

Elemzünk és fejlesztünk

Stratégiát alkotunk
Validálunk
Oldalakat, appokat, API-at fejlesztünk
Adatfelvételeket szervezünk

Támogatjuk a működést

Riportokat készítünk
Segítjük a döntéshozatalt
Marketing tevékenységet végzünk
Előadásokat, workshopokat tartunk